Перекласти

Звіти вчителя

Звіт
роботи вчителя початкових класів 
Козій Валентини Петрівни
У шкільних стінах починається все, що нас може радувати чи непокоїти… Тут сьогодні плекається громадянин, який перейме на свої плечі тягар з плечей старших поколінь, діятиме й мислитиме по-новому, нестандартно, буде активним перетворювачем життя, борцем за наші світлі ідеали.
Добре відомо, що діти живуть сьогоднішнім…
Готуватися невідомо до чого – значить відмовитись від сучасних інтересів, черпаючи натхнення в надії, що у туманному завтра буде ще цікавіше.
Вчительська самореалізація відмінна від самореалізації представників інших професій, адже вчитель відповідає за тих, кого, за словами персонажа казки Сент-Екзюпері, «приручив». Ми реалізуємо себе, так би мовити, тричі (це щонайменше): як учитель – на уроці, коли викладаємо предмет і організуємо самі урок (як організаційну навчально-продуктивну форму пізнання світу); як творці людини – виховуючи учнів, коли ведемо їх сходами пізнання світу і їх у цьому світі; як творці творців – спостерігаючи за внутрішнім зростанням учнів – від думки до думки, від твору до твору. Ми добре розуміємо і маємо поставити собі за мету, що не тільки сума знань, умінь і навичок головне в житті, а й зростання й утвердження особистості.    
В цьому навчальному році я продовжувала роботу над проблемою «Розвиток пізнавальних здібностей  учнів початкових класів”. 
Щоб досягти успіху у навчанні необхідно використовувати різноманітні форми і методи навчання.  

                                                           
У 2012-2013 н. р. я намагалася впроваджувати в навчальний процес інтерактивні технології навчання. Вважаю, що інтерактивні методи навчання сьогодні можуть вирішити проблему підвищення ефективності уроку , виховання естетично розвиненої особистості.
Ставила перед собою мету—створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність.
Діти навчилися працювати в парах, групах, вибирати самостійно тільки для них призначене завдання. Не менш цікавою для першокласників є технологія „мікрофон”, яка надає можливість кожному сказати щось швидко , по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку.
Учні 1 класу брали активну участь у позакласній та позашкільній роботі, нагороджені неодноразово грамотами за призові місця у шкільних конкурсах. Учні були активними учасниками всіх концертів, які проводились для батьків і жителів села в Будинку культури та у школі.
На перервах діти люблять об’єднуватися в групи за інтересами. Для цього були створені ігрові куточки, де кожен учень знаходив улюблене заняття.
Навчання і виховання завжди ідуть поруч, вони не можливі одне без одного. Учні люблять цікаві виховні заходи. Під час їх проведення кожна дитина обов’язково хоче виконувати якусь роль.
За період навчання в першому класі школярі здійснили новорічну подорож у країну казкових персонажів. Кожен із задоволенням грав казкового героя, разом з батьками готували відповідні костюми. 
Не менш цікавим було свято для батьків „Традиції армії”, присвячене Збройним силам України, де хлопчики продемонстрували свою силу, витривалість. 
До жіночого свята ― 8 Березня діти підготували подарунки матусям своїми руками , грали в різні ігри з бабусями та мамами. 
З великою відповідальністю учні готувалися до свята „Прощання з Буквариком”. Кожна дитина хотіла приймати активну участь і дуже старанно готувалася до виконання відведеної їй ролі. 
Кожне свято несло як навчальний, так і виховний характер.


Немає коментарів:

Дописати коментар